سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    چکامه ها داری

    شعری از

    عنایت اله کرمی

    از دفتر پینوپروک (دفتردوم) نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۹ ۰۷:۲۹ شماره ثبت ۹۳۷۳۱
      بازدید : ۲۵۱   |    نظرات : ۶

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه

    چه نام و نشانی ، چه نامه ها داری
    چه جان و جهانی ، جوانه ها داری
    چه وجه و جمالی ، چه نادره حالی
    چه شانه و شالی ، چه جامه ها داری
    چه نازِ ملیحی ، چه روح  لطیفی 
    چه لحن فصیحی ، ترانه ها داری
    چه گونۀ ماهی ، چه خالِ سیاهی
    چه طرزِ نگاهی ، افاده ها داری
    چه چشم خماری، چه وزن و وقاری
    چه نقش و نگاری، چه خنده ها داری
    چه صبر و درنگی ، چه سینۀ سنگی
    چه تیر و خدنگی ، فتاده ها داری
    چه طرّۀ  مویی ، چه معرکه بویی
    چه جام و سبویی چه باده ها داری
    چه فرّ و جلالی ، چه  کانِ کمالی
    چه اشکِ زلالی ، نهاده ها داری 
    چه شوق عمیقی ، چه ذوق بلیغی
    چه آتش و تیغی ، شراره ها داری
    چه منطقِ نابی ، چه حسِّ مذابی
    چه شعرِ صوابی ، چکامه ها داری
    چه عاشق مستی چه میلِ گسستی
    چه دردِ شکستی ، فسانه ها داری
    چه گنج حضوری چه باغ  بلوری
    چه حد و ثغوری ، مقامه ها داری
     
    ۵
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ ۰۹:۲۵
    درود استاد عزیز
    بسیار زیبا و دلنشین بود
    دستمریزاد
    بهنود کیمیائی
    شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ ۱۴:۳۱
    درود بر شما
    مثل همیشه
    عالی بود
    خندانک
    خندانک
    بهروز ابراهیمیان
    شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ ۱۷:۱۱
    درود
    برشمابسیار زیبا خندانک
    محمد باقر انصاری دزفولی
    شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ ۱۹:۲۴
    سلام شاعرواستاد گرامی
    قوالعاده زیبا بود
    درپناه خدا
    درود برشما
    خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    طوبی آهنگران
    شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ ۲۲:۵۹
    سلام جناب کرمی
    شعر بسیا زیبا یی
    سروده اید دورود بر شما
    آذر مهتدی
    سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ ۱۸:۳۶
    درود بیکران بر شما
    چه طبع بلندی چه شعرقشنگی تراته ها داری
    دستمریزد چقدر زیبا و آهنگین
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0