سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      وقتی که نباشم...

      شعری از

      دکتر مهران داور

      از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ ۰۴:۵۳ شماره ثبت ۹۳۳۸۰
        بازدید : ۳۸۷   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر دکتر مهران داور
      آخرین اشعار ناب دکتر مهران داور

      «وقتی که نباشم...»
      من کنون چون لکه‌ابری بی‌نشان
      می‌نوردم بر فرازِ آسمانِ بی‌کران،
      بوستانی پُر زِ نرگس‌های ناز
      بس عیانند زرد و مست و زرفِشان،
      با نسیمِ دلنوازی در کنار برکه‌ها
      شادمان هستند و رقصان در پیِ این سایبان،
      در مسیر یک خلیج بی‌مثال و دُرفشان
      خفته‌اند گل‌های نرگس رشته‌پیچان در کنارِ باغبان،
      چون مسیری بی‌کران از اخترانِ آسمان
      که دمادم می‌درخشند در مدارِ کهکشان 
      ✍ مهران داور
      ۵
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ ۰۹:۲۱
      درود بزرگوار
      بسیار زیبا و دلنشین بود
      دستمریزاد
      موفق باشید خندانک
      عليرضا حكيم
      چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ ۲۰:۱۶
      خندانک خندانک خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ ۰۹:۴۸
      بداهه ای تقدیم شعر زیبای شما
      از خواند شعرت
      قلب‌ من پرید
      بسوی‌ آسمان رهایی
      پر کشید
      به گلزار بهاران رسید
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      سهیل خواجوند مانی
      چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ ۱۷:۳۹
      درود
      بسیار زیبا سرودید
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      دانیال شریفی ( دادار تکست )
      چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ ۲۳:۱۲
      خندانک خندانک زیبا و دلنشین بود دوست عزیزم خندانک خندانک

      لایک🌹👍
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0