جمعه ۲ آذر
رقص قلم شعری از حسن نوروزنیا
از دفتر حرف دل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹ ۰۷:۱۹ شماره ثبت ۹۳۲۲۱
بازدید : ۳۷۸ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب حسن نوروزنیا
|
رقص دارد این قلم دیوانه می سازد مرا
بارنگ زرد فصل دی افسانه می سازد مرا
شب ها و بی خوابی اگر افتاد برحال کسی
در عیش می ماند شبی پروانه می سازد مرا
تصویر می سازد به ذهن آن دلبر آزرده دل
در وصف معشوقه به می پیمانه می سازدمرا
چون زلزله افتاده بر افکار پوچ و بی خودی
شهر خراب و خاک را کاشانه می سازدمرا
در این دیار بی کسی یاری نبوده جز قلم
حال غریب و غصه را دردانه می سازدمرا
کابوس قهر ودشمنی آورده آن دیو پلید
برزیر پا می گیرد او رندانه می سازدمرا
هموارمی سازد خدا نقاشی و شعر از قلم
در بی نیازی خانه ای شاهانه می سازدمرا
در گردش این روزگار تحمیل شود هردم بلا
هنگام پیری یارمن فرزانه می سازدمرا
آذر ۹۹
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
دستمریزاد