جمعه ۱۱ آبان
|
آخرین اشعار ناب عنایت اله کرمی
|
ایستاده ام ولی
از من مپرس چرا
خسته ام از صدای طبل و دهل
می خواهم با سکوت
عکس یادگاری بگیرم
این سروهای پریشان
آن کوهِ خفقان گرفته
این محاسن محصور در
سیم های خاردار
خوراک مناسبی
برای عکس یادگاری اند فقط
آرامشم می لرزد
در زیر پای پیام های ریاکارانه
سوار بر جمله های آشنا
این واژه های قلابی
از ما چه می خواهند؟
طنابی آورده اند به رنگِ ریشخند
تا بند بندِ واژه های سبز را
به بند بکشند
می خواهند عین و شین و قاف را
بدنام کنند
و بلایی بر سر آنها بیاورند
که صدای ناله هایشان
تا آن سوی قاف برود
از قلبِ شین
تا حالِ دخترکانِ خانه نشین
ویرانه ای بیش نمانده
که شاید با اشک چشم های عاشقان
دوباره آباد شود
تقدیم به دختران معصوم قربانی آتش سوزی در روستای" شین آباد" شهرستان پیرانشهر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
تقدیمی بسیار زیبا و شورانگیز بود
حادثه تاسف باری بود
امید که توجه کافی به این عزیزان بشود