سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      بوسه

      شعری از

      حسن نوروزنیا

      از دفتر حرف دل نوع شعر نیمائی

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۹ ۱۴:۳۹ شماره ثبت ۹۲۹۸۱
        بازدید : ۲۲۶   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر حسن نوروزنیا
      آخرین اشعار ناب حسن نوروزنیا

      چگونه می گریزد آدم محتاج یک بوسه
      نهدلبرد در بغل دوستی که تنها می خورد غصه
      تمام آنچه در واقع نمی باشد بجای خود
      فضای ذهنی محدود بر گوشی
      به امواج خروشان سراب وابسته می گردد
      جوان از شور و عشقی دلنشین
      به کابوس های تنهایی پناه برده
      فقط سرگرم اخبار تورمهای هر روزه
      ویا امروز چقدر ویروس
      گرفته حال مردم را
      برای در امان ماندن
      جدایی های اجباری و ماندن در پس خانه
      فقط اخبار بی حاصل
      برای ذهن پر جنجال
      ندارد عرصه طوفان انگیزه
      کجارفت آن جوانی ها و اردوها و مهمانی
      کنار هم به شادی فرصت بازی
      اگر در آسمان ابری است
      زمین غرق غبار و دود و آلوده
      که باران اشک تنها بودن پاییز خشکی هاست
      کبوتر با کبوتر ها ندارد شوق یک پرواز

      آذر ۹۹
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ ۰۹:۳۲
      درود بزرگوار
      موثر و زیبا بود خندانک
      آرزو عباسی ( پاییزه)
      شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ ۰۰:۰۶
      درود بر شما استاد گرامی خندانک
      سعید صادقی (بینا)
      شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ ۰۱:۲۸
      زنده باشید خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ ۱۱:۳۷
      سلام شاعر گرامی
      مانند همیشه سرودی زیباازشماخواندم
      لذت بردم
      دستمریزا
      موفق وپیروز باشید
      درود برشما
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      بهنود کیمیائی
      شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ ۱۶:۴۲
      درود بر شما بسیار عالی
      خندانک خندانک
      طوبی آهنگران
      يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ ۱۲:۳۷
      سلام جناب نوروزنیانشعر زیبای شما را خواندم
      انشا الله مهمانی ها هم به زودی شرو می شوددورود بر شما
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0