جمعه ۲ آذر
دنای گریان شعری از علی ربیعی
از دفتر از کوچه ها تا سفر نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ ۱۰:۳۵ شماره ثبت ۹۲۵۱۶
بازدید : ۱۸۳ | نظرات : ۳
|
آخرین اشعار ناب علی ربیعی
|
سروده دنای گریان بیاد البرز زارعی شهید راه محیط زیست وطن
بی حاشیه تفنگ و تیر
به استقبال آسمان میروم
از صخره و دره می گذرم
در هر کوی و برزن می رویم
در خروسخوان سحری می خوانم
هر بامداد برمی خیزم بسان خورشید
و کلاه از سر بردارم
به احترام جنگل و دریا و بیابان
در سایه سار درختان بلوط وصنوبر
از عسرت زمانه نمی ترسم
گاهی به التماس سگی بیجا
آغاز پرنده ای گرفتار
عبور آهویی زخمی
كمك می کنم
چون صحراي مرطوب ماهشهر
با آهنگ ترسالی و باران
به قاصدكها یاد آوری می کنم كوچ را
تا حوالي چشمه های گریان دنا
آنجا که وطن
در ویرانه های جنگلی سوخته
البرزش را جا گذاشت
ماهشهر تابستان 99 ع-بهار
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و بجا بود
روحش شاد
امید که خلد آشیان باشد