سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      داستان

      شعری از

      محمود فتحی چقاده

      از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ۰۹:۲۸ شماره ثبت ۹۲۰۹۸
        بازدید : ۱۰۶   |    نظرات : ۲

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر محمود فتحی چقاده

      روزیست که انیشتن در کار خود و دیگران حیران است
      بروی زمین هر نفس کشی ضعیف و سرگردان است
      انسان بی خرد رفیق قافله و پنهانی شریک دوستان است
      حیرانم از اینکه چه سری در کارگه یزدان است
      دوست را دعوت نمودیم بجایش دشمنی پنهان است
      اینها همه از ساده لوحی نادانی منه نادان است
      آدم ابوالبشر نه ترحمی دارد نه درش ذره ای وجدان است
      اندر طبیعت آهو فراری گرگ در میدان است
      اما چه باید کرد سر تا سر جهان ویران است
      شیر در تله گرسنه روباه با دمبه روی دیوار خندان است
       
      ۱
      اشتراک گذاری این شعر
      ۲ شاعر این شعر را خوانده اند

      عباسعلی استکی(چشمه)

      ،

      محمود فتحی چقاده

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ۱۱:۳۱
      درود استاد عزیز
      بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود خندانک
      محمود فتحی چقاده
      محمود فتحی چقاده
      جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۹ ۱۰:۳۸
      از لطف شما ممنونم
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0