سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 30 فروردين 1403
    10 شوال 1445
      Thursday 18 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۳۰ فروردين

        بعدِ من کی شبا دستاتو می گیره؟

        شعری از

        فرشته امینی

        از دفتر اشک فرشته نوع شعر ترانه

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ ۱۵:۰۵ شماره ثبت ۹۲۰۶۸
          بازدید : ۱۵۱   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر فرشته امینی

        دیگه بینِ ما چیزی نمونده
        هر چی خاطره داشتیم ، سوزوندیم
        رویِ خاکسترایِ جا مونده
        نشستیم و اَز جدایی خوندیم
        حالِ قلبامون ، بدجوری خرابه
        غصه هامون رویِ هم آوار شدن
        مثه سربازایِ زخمی ، که تو جنگ
        رویِ غصه هایِ همدیگه سربار شدن
        نه توانی ، واسه رفتن مونده
        نه امیدی تویِ دل ، واسه موندن
        هر کی اَز کنارِ ما رد میشه
        میگه اینا که لیلی و مجنون بودن
        چقدر واسه این عشق ، ما جنگیدیم
        چقدر رو زخمامون ، نمک پاشیدن
        اونایی که ، بدِ ما را می خواستن
        حالا به آرزوهاشون ، رسیدن
        اَز عشقمون ، که دیگه چیزی نمونده
        به جز چند تا عکسِ پاره و قدیمی
        بعدِ من ، کی شبا دستاتو می گیره؟
        وقتی تو قلمرویِ غصه مقیمی
        بین مون ، حرمتی اَگه هست ، هنوز
        قابِ عکستو با خودت نبر
        بذار یه پیرهنت ، پیشم باشه
        تا شبام با عطرِ تو ، بشن سحر
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ۰۹:۱۸
        درود بانو
        ترانه زیبایی است خندانک خندانک
        محمد حسین اخباری
        دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ۰۹:۱۹
        باسلام
        زیبا ترانه ای است
        موفق باشید
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        عليرضا حكيم
        پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ ۰۰:۴۹
        خندانک خندانک خندانک
        صادق اعتمادی نژاد (دلخون)
        سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ۰۲:۱۴
        پشت پرچینت اگر بزم اگر مهمانیست
        پشت پرچین من این سو همه اش ویرانیست.

        شعرتون خیلی دلگیر و با احوال من نزدیک بود
        قشنگ و پر از غم تلخ
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0