سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    عشق عریان

    شعری از

    مهرداد حسنی

    از دفتر تازه وارد نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ ۰۱:۵۹ شماره ثبت ۹۲۰۰۹
      بازدید : ۲۱۵   |    نظرات : ۳

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر مهرداد حسنی

    ناز و غرورت را نخواهم من لحظه‌ای ویران بیا
    روح و تن را وارهان از خود، لحظه‌ای بی جان بیا
     
    هر چه جستم عشق را بی پرده در عالم، نبود
    عشق را بی عاشقی خواهم، لحظه‌ای عریان بیا
     
    گویند نظر کن به جهان تا جلوه‌ی یار بینی
    مظهر یار نخواهد دل من، لحظه‌ای پنهان!!؟بیا
     
    چه تفاوت بکند، مجنون تو را خال و خط و چشم
    بی خال و خط و چشم بخواهم، لحظه‌ای حیران بیا
     
    آتش به حرم و مسجد و میخانه نکردی!؟ سر آینه نگر
    بیتاب وجودت رمقی نیست دگر،لحظه‌ای مستان بیا
     
    در حصر شدم ز سِحرت، حسرت دگر کدام است؟ 
    جانان من در بند با تو شاهم، لحظه‌ای زندان!؟بیا
     
    بر پشت دلم زخم فروخورده ای از خنجر هجر است
    بی تو وجودم همه سرشار عدم شد، لحظه‌ای درمان؟بیا
     
    چشمی خشکیده بر در، جانی رسیده بر لب
    چشم و در و پیکر چه خواهم؟ لحظه‌اي پایان؟بیا
    ۳
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ ۰۹:۴۴
    درود بزرگوار
    بسیار زیبا و دلنشین بود
    دستمریزاد
    موفق باشید خندانک
    بهروز ابراهیمیان
    سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ۰۱:۲۲
    چقدرزیباوشیواسرودیدشاعرگرامی دستمریزاد خندانک خندانک
    يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ ۱۳:۵۹
    چه تفاوت بکند، مجنون تو را خال و خط و چشم
    بی خال و خط و چشم بخواهم، لحظه‌ای حیران بیا


    درود بی نهایت جناب حسنی بزرگوار

    غزل زیبایی بود و لذت بردم

    قلمتان سبز خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0