شنبه ۳ آذر
همبستر خاکستر شعری از مینا فتحی (آفاق)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹ ۰۱:۰۳ شماره ثبت ۹۱۹۳۴
بازدید : ۱۸۰ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر مینا فتحی (آفاق)
آخرین اشعار ناب مینا فتحی (آفاق)
|
من با خاکستر عشقت، همبستر شدم
اشعارم مولود همین عشقِ خاکستر نشینِ توست!
عشقی که بی گاه ؛ ناکام شد
کامی که بی نوش ؛ زهرآب شد
نوشی که بی عیش ؛ بر باد شد...
مینافتحی(آفاق)
|
نقدها و نظرات
|
درودا استاد استکی گرانقدر احسنت ب حضور زیبای شما | |
|
درود جناب فتحی بزرگوار تشکر میکنم از افتخار حضورتان | |
|
درودا جناب آبسالان خوش آمدید بزرگوار سپاسمندم | |
|
درودا جناب علیمحمدی گرامی تشکر از نگاه زیبایتان برقرار باشید | |
|
درودا بانو عبدلی عزیز سپاس از حضور دلچسب شما روزگارتان شیرین | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و سرشار از احساس بود
دستمریزاد