سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    مرز دستان تو...

    شعری از

    رامین اروانه (فریاد)

    از دفتر فصل خیس برگ ها نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ ۲۳:۰۶ شماره ثبت ۹۱۹۳۳
      بازدید : ۱۳۶   |    نظرات : ۳

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر رامین اروانه (فریاد)
    آخرین اشعار ناب رامین اروانه (فریاد)

    مرز دستان تو، آن سوی دریا برود
    قایقی ساخته ام رو به تو شیدا برود
    گفته ام از تو نه آنقدر که می‌مانی تو
    دل که تابش نگرفت، کُشت مرا تا برود
    بارها سنگ زدی بر دل دیوانه‌ی من
    رود باید بخورد تا که به دریا برود
    حیف، دل، عاشِقِ دیدار لب خون تو شد
    وَر نه می‌خواست که با واسطه بالا برود
    آب در جوی که باشد برود راه خودش
    سوی دریا بگذارید،تماشا برود
    کدخدا گفت که مجنون، تو از عشق نگو
    یا که باید بروی یا خود لیلا برود
    کدخدا گفت که اعدام شود مردک بد
    کاش دیروز نه امروز نه فردا برود
    گفت پیراهن گرمی به تنت کن گل من
    کدخدا گفت که باید دل سرما برود
     
     
    ۱
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۹ ۱۰:۴۳
    درود بزرگوار
    بسیار زیبا و دلنشین بود خندانک
    سعید صادقی (بینا)
    جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۹ ۱۷:۱۰
    سلام و درود بر این شعر
    و شاعرش خندانک خندانک خندانک

    درخواست نقد نزدید
    پس چیزی من باب مکمل
    نمیگویم.

    ذهن خلاق و قلم توانایی دارید
    موفق باشید
    مجتبی شهنی
    چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ ۲۳:۳۵
    دررررررروود خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0