سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        ما دو مصرع یک شعر بودیم

        شعری از

        محمد نیما احمدی

        از دفتر شیدای شهر نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ ۲۳:۱۰ شماره ثبت ۹۱۷۸۶
          بازدید : ۲۴۱   |    نظرات : ۵

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر محمد نیما احمدی

        ما دو مصرع یک شعر بودیم! وزن بود. قافیه هم بود.
        اما به قاب یک بیت نمی‌خوردیم...
        من ابتدای شعر، و تو انتهای آن ایستاده‌ای!
        ما اینگونه "دوری" را حفظ شده‌ایم...
        شايد اگر به عقب بر می‌گشتم ، طور ديگری زندگی می‌كردم ...
        طور ديگری نفس می‌كشيدم و طور ديگری دنيا را می‌ديدم ...
        اما باز هم برای ديدنت می‌آمدم ،
        باز هم برای بودنت لحظه شماری می‌كردم ، باز هم دلتنگت می‌شدم ...
        اگر به عقب بر می‌گشتم ، باز هم دوستت داشتم
        فقط به رويت نمی‌آوردم !
        تا هميشه غريبه بمانی ...
        آدم ، از غريبه‌ها انتظاری ندارد ...
         
         #محمدنیمااحمدی
         
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ ۰۹:۰۳
        درود بزرگوار
        بسیار زیبا و دلنشین بود
        خندانک
        سعید صادقی (بینا)
        يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ ۱۳:۵۱
        واقعا زیبا بود
        درود بر شما
        خندانک خندانک خندانک
        ابراهیم آروین
        دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ۰۱:۰۸
        درود بر شما دوست ارجمند

        زیبا قلم زدید
        آفرین به نگاه پر احساستان
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        زهرا مددی
        دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ۱۹:۱۰
        درود بر شما، زیبا سرودید خندانک خندانک خندانک
        مجتبی جهانیان
        چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ ۱۹:۵۷
        درود بر شما خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0