سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
  • شكست حملة نظامي آمريكا به ايران در طبس، 1359 هـ‌.ش
16 شوال 1445
    Wednesday 24 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۵ ارديبهشت

      یادگار تشنه

      شعری از

      عنایت اله کرمی

      از دفتر پینوپروک (دفترسوم) نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ ۱۹:۱۴ شماره ثبت ۹۱۷۰۹
        بازدید : ۳۶۶   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      با حرمتم چگونه مدارا نمی کنید؟    
       یاد از شکوهِ کشور دارا نمی کنید
      از اعتبارِ کورش و منشور زنده اش    
       از عهد مجدِ بلخ و بخارا نمی کنید
      من یادگارِ تشنۀ عصری مُشعشعم    
       از چه به کامم آبِ گوارا نمی کنید
      مهتاب بوده  شاهدِ شبهای تار من      
      مهتاب را اگرچه  تماشا نمی کنید
      گفتید عاشقید ولی کو نشانه اش ؟     
       باشید اگر معاشقه حاشا نمی کنید
      این گربۀ ملوس پلنگیست در قفس      
       با زخمِ پیکری که مداوا نمی کنید
      من با دمای خونِ دلم خوگرفته ام      
      جایی که غیرِ عاطفه پیدا نمی کنید
      نامردمی گهر ز هنرمندی ام ربود     
       تارم  گسست و پود مهیا نمی کنید
      ای مُدّعیانِ دوستی ، بی گمان شما     
       بیگانه اید و چهره هویدا نمی کنید
      ۵
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ ۰۹:۳۷
      درود استاد عزیز
      شورانگیز و زیباست
      زنده باد ایران خندانک
      امیر حسین حسین آبادی
      شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ ۰۸:۲۱
      گفتید عاشقید ولی کو نشانه اش
      باشید اگر معاشقه حاشا نمی کنید

      دود جناب کرمی چه زیبا و موزون به حال دل بود
      دستمریزاد
      قلمتان به کام دل
      حمید غرب
      شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ ۱۰:۰۵
      شعری بسیار ناب و با شکوه
      بسیار لذت بردم
      جسارتا در بیت آخر واژه داعیان به جای مدعیان وزن را تنظیم تر میکند . البته با عرض پوزش خندانک خندانک خندانک
      سیاوش اسفندیاری
      يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ ۲۳:۰۳
      غزلیست ناب ، آفرینش این اثر مبارکتان خندانک
      آذر مهتدی
      جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۹ ۰۱:۲۰
      درود بر شما بسیار زببا
      قلمتان مانا
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0