سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 28 فروردين 1403
    8 شوال 1445
      Tuesday 16 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۲۸ فروردين

        فقر

        شعری از

        لیلا طیبی (رها)

        از دفتر عشق از چشمانم، چکه چکه، می‌ریزد! نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ ۱۰:۲۸ شماره ثبت ۹۱۶۵۲
          بازدید : ۲۵۴   |    نظرات : ۸

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        آخرین اشعار ناب لیلا طیبی (رها)

        - فقر:
         
        آن چه پا می گیرد،
          [زیر خروارها زباله]؛
        کودکِ زباله‌گرد نیست!
                                ¤¤¤
        لعنت به فقر!
         
        #لیلا_طیبی (رها)
        #هاشور
        ۸
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        جمعه ۹ آبان ۱۳۹۹ ۰۹:۰۶
        درود بانو
        بسیارذ زیبا و مبین مشکلات جامعه بود خندانک
        اصغر ناظمی
        پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ ۱۲:۴۷
        درودها
        عالی ست خندانک خندانک خندانک
        غلامرضا مهدوی (مهدوی)
        پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ ۱۷:۱۹
        آفرین
        زیبا، مفید و مختصر
        خندانک خندانک
        مسعود میناآباد  مسعود م
        جمعه ۹ آبان ۱۳۹۹ ۱۳:۴۸
        درود بانو
        طیبی عزیز زنده باشید به مهر
        ------------------- خندانک خندانک خندانک
        بهروز ابراهیمیان
        شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ ۰۴:۴۹
        درودهابسیار پرمعنا و زیبا سرودید خندانک خندانک
        زهرا مددی
        شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ ۱۳:۰۵
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        کبهان ژولیده انارکی
        يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ ۰۲:۳۸
        احسنت
        سعید فلاحی
        شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ ۰۰:۲۹
        درود بانو طیبی

        احسنت شما را

        خندانک
        خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0