سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      ساقه تکیده

      شعری از

      محمد فتاحی

      از دفتر کافه‌های کلافگی نوع شعر سپید

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۹ ۰۰:۴۴ شماره ثبت ۹۱۵۱۳
        بازدید : ۳۵۰   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      ساقه تکیده‌ای که وصال آفتاب را می‌طلبد
      باید رد پایش را
      از میان شن زار‌‌ها جمع و جور کند
      سر از جنگل‌های انبوه در‌آورد
      دوباره پُر بار بودن را بیاموزد
      و درختی را رگ و ریشه دهد
      تن به هرزگی دادن
      عاقبت هر علفی است
      که عشق سوزان‌ آفتاب را تاب نیاورد
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ ۰۸:۳۶
      درود بزرگوار
      بسیار زیبا و پر معنی است خندانک
      محمد فتاحی
      محمد فتاحی
      پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ ۰۰:۳۴
      خندانک خندانک
      ارسال پاسخ
      ابوالفضل زندیه شاهین
      دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ ۰۹:۳۶
      درودتان
      زیباست و پر معنی خندانک خندانک
      محمد فتاحی
      محمد فتاحی
      پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ ۰۰:۳۴
      ممنونم
      ارسال پاسخ
      اعظم قارلقی
      سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ ۱۳:۵۲
      بَه بَه
      درودها بر شما
      سپیدی نغز و پر مغز
      محمد فتاحی
      محمد فتاحی
      پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ ۰۰:۳۴
      تشکر خندانک
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0