سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    پاییز

    شعری از

    ابراهیم کشاورزپور

    از دفتر قلب یخی نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ۱۶:۲۸ شماره ثبت ۹۱۳۸۸
      بازدید : ۳۲۶   |    نظرات : ۷

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر ابراهیم کشاورزپور
    آخرین اشعار ناب ابراهیم کشاورزپور

    #پاییز
    هیچ فصلی نزدِ من غمگترین پاییز نیست.
    بارش باران همیشه خوب و شور انگیز نیست
    زود فراموش کرده‌ای،من را تواِی بی‌معرفت...
    اینکه من را دیده‌ای،نشناخته‌ای کم‌چیز نیست.
    من خودم دیدم نوشتی: دوستت دارم ولی
    این دورغت هرچه باشد، مصلحت‌آمیز نیست
    بذر عشقِ من اگر در قلب‌تو رشدی نداشت
    هیچ تقصیری ندارد، قلبَت حاصلخیز نیست
    با بلاهایی که آوردی سرم،  فهمیده‌ام...
    بارش باران همیشه خوب و شور انگیز نیست...
    #پاییز
    #ابراهیم_کشاورزپور
    ۵
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    جمعه ۲ آبان ۱۳۹۹ ۰۹:۴۶
    درود بزرگوار
    غزلی ناب و زیباست
    دستمریزاد
    موفق باشید خندانک
    آرمان پرناک
    پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۹ ۰۸:۱۲
    درود بر شما ابراهیم جان
    احسنت خندانک . از سروده تان خیلی لذت بردم
    خندانک خندانک خندانک
    علی مزینانی عسکری
    پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۹ ۰۸:۲۶
    سلام وعرض ادب
    احسنت
    زیباست و دلنشین
    خندانک خندانک خندانک
    صادق کیانی (صادق)
    پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۹ ۱۹:۲۷
    درود بی‌کران خندانک
    نسرین زندیه امامزاده عباسی
    جمعه ۲ آبان ۱۳۹۹ ۰۵:۴۵
    درود بیکران
    زیبا ست 🌹🌹 خندانک خندانک
    و با احساس...... خندانک
    مجتبی شهنی
    جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۹ ۲۱:۳۹
    زلـف جـانـان از بـراےِ


    صیـد دل گستـرده دام


    #حافظ✌♥️
    محمد فاضلی نژاد
    سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ ۰۱:۴۱
    با سروده هایی که از شما خواندم بنظرم بسیار بسیار جای رشد و نمو در شما وجود داره
    امیدوارم حتما از ذوقی که خداوند بهت داده کمال بهره رو ببری من هم توفیق روزافزون تو از خداوند خواستارم خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0