پنجشنبه ۸ آذر
تقديم به مدافعان سلامت... شعری از عظیمه ایرانپور
از دفتر غوغای آرامش نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ ۱۰:۳۴ شماره ثبت ۹۱۳۵۴
بازدید : ۱۲۵۰ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب عظیمه ایرانپور
|
مثل ياس كبود شده اى در لباسى به رنگ پاك سپيد
چشم هامان غم تو را ديدند قلب هامان ولى نمى فهميد
كوه غم ها به روى دوشت بود با صبورى تحملش كردى
مثل بغضى كه خوب پنهان شد پشت لبخندي از نسيم اميد
در كلامى بريده و كوتاه گفته بودى كه خسته اى اما
گوش هامان پر از هياهو بود حرف ياس كبود را نشنيد
عاشقانه قدم گذاشته اى در نبردى عجيب و ناموزون
در مصاف همان حريفى كه يك جهان از ظهور آن ترسيد
اى هميشه قرين آرامش سوختى تا كه روشنى بخشى
آب مى شد وجود تو اما عشق در دست هات مى رقصيد
كرونا ناگهان هجوم آورد مرگ بر مردم زمين پاشيد
دست هايت سپر شدند و آه....بايد اين سجده گاه را بوسيد
عظیمه ایرانپور
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب سپاس از همراهی و لطفتون | |
|
سلام دوست عزیز سپاسگزارم سبز باشید و سربلند | |
|
سلام بزرگوار سپاس از حضور سبزتون | |
|
سپاس از لطفتون زنده باشید در پناه خدا | |
|
بسیار سپاس از توجه و همراهی شما آمین سبز باشید و سربلند | |
|
سلام دوست عزیز ممنونم از نگاه گرمتون زنده باشید در پناه خدا | |
|
زیبا نگاه شماست ممنونم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
در وصف مدافعان سلامت