سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      بلبل شیرین زبون

      شعری از

      مرتضی خاوه

      از دفتر شعرناب نوع شعر موج نو

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۹ ۰۱:۴۲ شماره ثبت ۹۱۲۴۰
        بازدید : ۴۰۸   |    نظرات : ۷

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مرتضی خاوه
      آخرین اشعار ناب مرتضی خاوه

      تو گلستان دل من , تو سفیرِ مهربونے
      تو فرشته ی خدایے بلبل شیرین زبونے
      ۷
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ ۰۹:۱۹
      به شعر ناب خوش آمدید
      موفق باشید خندانک
      طاهره حسین زاده (کوهواره)
      دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ ۰۴:۰۹
      سلام و درود
      به سایت شعرناب خیلی خوش آمدید خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      چه تک بیت زیبا و دلنشینی مرحبا
      ان شاء الله مطمئناً در زندگی و درس و همینطور دانشگاه هم جزو بهترین ها میشید در سلامتی و عزت برقرار آمین یارب
      رسول علی محمدی
      يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ ۱۳:۲۹
      سلام دوست عزیزم
      از اون تک بیتی های قشنگی که به اندازه یه شعر معنا داره
      مانا و توانا باشید خندانک خندانک خندانک
      محمد قنبرپور(مازیار)
      يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ ۱۶:۱۵
      سلام خوش اومدی
      ترانه قشنگی بود خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ ۱۶:۰۳
      بداهه ای تقدیم شعر زیبای شما
      اي دوست غزیز
      از من به تو صد ها سلام
      بر تو اي نيكو سخن
      خوش آمدی
      شيرين زبان شكر كلام
      خندانک خندانک خندانک
      سعید صادقی (بینا)
      چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ۲۱:۵۷
      سلام دوست عزیز
      خوش آمدی زیبا بود خندانک خندانک
      زهرا شرفی تابان
      سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ ۱۹:۱۲
      خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0