جمعه ۲ آذر
جای ماندن نیست... شعری از علیرضا مسیحا
از دفتر عاشقانه نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ ۱۵:۵۳ شماره ثبت ۹۱۱۴۰
بازدید : ۳۳۰ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب علیرضا مسیحا
|
دلم از قیل و قال دنیا دور
چشمم از ظلمت و سیاهی کور
دگر این خانه جای ماندن نیست
می روم پا برهنه؛ وادی طور
روزها انتظار شب دارم
شب که شد تا به صبح بیدارم
تو نمیگفتی ام زچهره ی من
میشود خواند اینکه بیمارم
خسته تر از همیشه و بی حال
من افسرده پر شکسته و بی بال
هر که رد شد زپیش من پرسید
که چرا قد تو شده چون دال
آسمان دلم شده پر ابر
کاسه ی عمر من لبالب صبر
میروم خانه بهر آسایش
بهترین خانه؛ خانه ی قبر
با سکوتم زدم زدل فریاد
گفته ام حرف سینه ام با باد
منکه از دیده رفته ام اما
نرود خاطرات من از یاد
علیرضا مسیحا
18/06/99
ساعت:15
|
نقدها و نظرات
|
ممنون محبت شما هستم متقابلا این روزها بر شما هم تسلیت التماس دعا دارم | |
|
بسیار زیبا عزیز بزرگوار از لطف شما سپاسگزارم. | |
|
ممنون لطف و محبتتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
رحلت نبی گرامی اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) را تسلیت عرض مینمایم
التماس دعای فراوان دارم