سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    سفر اشک

    شعری از

    حمید مقدسی (آرام واژه پرداز)

    از دفتر دیوان نا آرام نوع شعر آزاد

    ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ ۱۹:۳۶ شماره ثبت ۹۰۸۵۵
      بازدید : ۳۵۴   |    نظرات : ۵

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر حمید مقدسی (آرام واژه پرداز)
    آخرین اشعار ناب حمید مقدسی (آرام واژه پرداز)

                                سفر اشک 
     
    یاد  تو با دل همی  گوید  که   آتش ها  برافروز
    شعله ها  با  هیزم  هجران  از آن داغ جگر سوز
    دل درآتش سوزدوخون درپی اش آید به جوش
    می رود در رگ  چنان  سیل خروشان  در  تموز
    خاطراتت هم سفر  با  خون  چنان  آتش فشان
    بگذرد   از   جای   جای  این  تن   همچو  خزان
    هر چه نیرو  در تنم  باقی ست با  خود می برد
    تا   که  دیگ   اشک  چشمانم  بجوشد  پر توان
    از   کنار   دیده ام    بیرون   چکد   چابک سوار
    داغ دار  اشکی   که  غلتد   بر  رخم  بی اختیار
    قطره  جان  است  و  بر می آید  از چشمان من
    زین   سبب  جانم  به  لب  آمد  ز  جور  روزگار
    ۵
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ ۲۰:۰۶
    شورانگیز و زیبا بود
    دستمریزاد خندانک
    محمد باقر انصاری دزفولی
    چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ ۱۰:۲۱
    بداهه ای تقدیم شعر زیبای شما
    سرودهای شما
    هوای عشق و زندگی است
    همیشه تازگی است
    آتش عشق است
    دردل ندای تشنگی است
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    مجید ساری
    چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ ۲۱:۰۹
    جناب مقدسی عزیز
    مجموعه دوبیتی بسیار زیبا وخواندی به تماشا گذاشتین
    خیلی از خواندن آن لذت بردم
    درودها تقدیمتان و آفرین بر قلم زیبایی که دارین
    آرزوی لحظاتی خوش و عاشقانه هایی ماندگار دارم برایتان
    شکوفه امیدی(باران )
    جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۹ ۰۰:۲۱
    خندانک
    لیندا صمدی ( باران)
    شنبه ۷ فروردين ۱۴۰۰ ۲۲:۰۸
    هر چه نیرو در تنم باقیست با خود می برد....
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0