حسین(ع) کیست ؟
درآن بیابان عطش
درآن بیابان بلا
آنجا که در فضایش
هجوم آورده بلا
محاصره شده میانِ لشکری
همه ز جنس ابلیس
صورتشان همه شبیه دیگری
همه شبیه ابلیس
چند تا ستاره ی قشنگ
سوسو زنان میان شب اسیرند
ماهی ست در میانشان
تمام آن ستاره ها
همه زانفاسِ خوش اش ،
حسابی سیرِسیرند
ستارگان ، پُراند از خصائص
ستارگان ، پُراند از حماسه
ستارگان ، پُراند ازعواطفِ ماوراء
باقی اش بیراهه است
باقی اش پَرت و پَلا
درآن میان ، به خصلتِ پاکِ وفا
اسطوره شده ابوالفضل
شاه است به ، اسطوره ی پاکی و وفا ،
حسینم
درآن میان ، اسوه ی صبرست زینب
شاه است ، بر اسوه ی صبر ،
حسینم
درآن میان ، اسوه ی دلدادگی است قاسم
شاه است بر، اسوه ی دلدادگی ،
حسینم
درآن میان ، دلیری و شهامت اسطوره دارد ،
آری علیِ اکبر
شاه است بر ،
اسوه ی شهامت و دلیری ،
حسینم
درآن میان ، همه خصایلِ عظیمِ انسان
هریک ، اسوه دارد
شاه است ، بر اسوه ی هریک ازآن ،
شاهِ شهید حسینم
آن بی کفن حسینم
آن شاهِ دین حسینم
قفای سر بریده ، عدو میانِ شاهدین ،
حسینم
بریده سر، از تن جدا
به روی نیزه بیشتر ،
نزدیک گشته به خدا
جوانِ اهل جنّت
دردانه ی درشتی ،
درونِ گنجه ی خدا
کشتیِ ز بهر مؤمنین
شیرین ترین راهِ نجات ،
از این خاک ،
تا به خدا
حسینم
بهمن بیدقی 99/7/10
آیینی بسیار زیبا و شورانگیز بود
اجرتان با سقای دشت کربلا
موفق باشید