دوشنبه ۵ آذر
خانه ی من شعری از یزدان سعیدپور
از دفتر پیک پاییزی نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ ۲۲:۳۸ شماره ثبت ۹۰۶۲۹
بازدید : ۳۴۹ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب یزدان سعیدپور
|
خانه من خشتش از دلِ تنگ
سایبانش اندوه
غار بیقراری تنهایی
بر گسل ناآرام زمین
پی اش خاکستری از درد
مسلط در معنای زمان
هنگام تسلط هیچ ها بر همگان
همگانبر هیچ
یادگرفته اما
خلا خواهیم بود
همه و هیچ
خانه من رنگش بارانی
پرچینش یاس
تا تاراجگران در چپاول خویش
یادی از خود ببرند
خانه من تاریک
اما
از روزنه ای دنیا پیدا
در سمفونی با باد
پوزخند می زنیم هر دم بر لبخند
با غرش ابری آه می شود بیدار
پیش از آمدن سیل بر دیوار
بر لرزش زمینش معتاد
جاده اش می رسد بر صبر
که در آن به انتظار مرگ
خواهم زیست هرشب
|
|
نقدها و نظرات
|
هزاران درود برشما بانوی گرامی از لطفتونسپاسگزارم همشهری عزیز | |
|
درود بر امیر دلها سپاسگزارم رفیق پیروز باشی همیشه | |
|
درود بر دوست و استاد عزیزمان سپاس از توجه و لطفی که دارید پیروز باشید به مهر | |
|
هزار درود برشما جناب کریمیان عزیز سپاسگزارم استاد | |
|
سلاماستاد عزیز سپاس از لطف وتوجهتون بهاینکوچک پاینده باشید به مهر | |
|
سلام بر بانوی بهار ممنون از لطفتون بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر معنی است
غمگین و سرشار از احساس
دستمریزاد