سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      کلیدِ عشق

      شعری از

      جاسم ثعلبی (حسّانی)

      از دفتر پرواز در شب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۹ ۲۱:۳۷ شماره ثبت ۹۰۴۹۶
        بازدید : ۵۳۴   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      کلیدِ عشق
      آشفته نشو ای یار همپایِ تو می گردم
      در محنت و در شادی خود جوش نه دلسردم
      امروز شدی خوشبین دل خسته نشو مسکین
      آرامش و خوشبختی دیبایِ تو آوردم
      جان . مهرِ شرف زیباست گسترده که چون دریاست
      خود فاش نکن این راز .درهایِ تو می بندم
      وقتی که تنت لرزید وقتی که لبت خشکید
      بر چشمِ ادب بارید شاداب نه دلدردم
      صبر است کلیدِ عشق دیوانه نشو غمگین
      خنجر چو رسد بر تن ناکرده نگو کردم
      چون ماه تو پیدایی در غربت و تنهایی
      جانانه صفایی هست از هنگِ تو می خندم
      من را چه گناهی هست بیمار نشد بیدار
      محتاجِ شفایِ تو می نوش لبت هر دم
      در راهِ نجاتِ خلق این دل به هدف چسبید
      در محضرِ شاگردی زیوار شدم همدم
      جاسم ثعلبی (حسّانی) 06/07/1399
       
       
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ ۰۸:۴۹
      درود استاد عزیز
      بسیار زیبا و دلنشین بود
      دستمریزاد
      موفق باشید خندانک
      جاسم ثعلبی (حسّانی)
      جاسم ثعلبی (حسّانی)
      شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ ۱۲:۳۳
      ممنونم از همراهیت استاد عزیز جناب اقای استکی خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      ارسال پاسخ
      اميرحسين علاميان(اعتراض)
      شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ ۱۳:۵۵
      درود
      دستمريزاد احسنت
      محمد قنبرپور(مازیار)
      شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ ۱۹:۴۲
      سلام زیبا بود استاد
      ابوالحسن انصاری (الف رها)
      شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ ۲۲:۲۸
      سلام...و خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0