سه شنبه ۱۵ آبان
پاییز شعری از فرشاد اقبالی
از دفتر امید نوع شعر ترکیبی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ ۱۳:۱۲ شماره ثبت ۹۰۴۱۱
بازدید : ۶۶۰ | نظرات : ۲۸
|
آخرین اشعار ناب فرشاد اقبالی
|
پاییزم و پر ز برگ زردم
صد جلوه کنم ترا به هردم
از رنگ طبیعت شده سرشار
پرگشته همه دفتر اشعار
عاشق شده عاشقتر و هرروزفرستد
یک شعر پر از غصه به دلدار
بازار همه پراز انار است
انگور و به و مرکبات است
شبها زصدای هوهوی باد
صد قصه بیاید همه در یاد
با مهر شروع شد ره یلدا
آخر برسد به برف و سرما
هرروز ببینم ابر و باران
یک چتر سیه بر سر یاران
آن زاغک سرگشته و حیران
هرروز بگوید این سخن را
قارقارقار
سبزینه ما باز خزان شد
باشد که رسد بهار دیگر
|
نقدها و نظرات
|
سلام
سپاس از حضور پرمهرتان | |
|
سلام
سپاس از حضور پرمهرتان | |
|
سلام
وسپاس از حضور پرمهرتان | |
|
سلام
سپاس از حضور پرمهرتان , بزرگوارید
متشکرم | |
|
سلام و سپاس از حضور پرمهرتان | |
|
سلام و سپاس از حضور پرمهرتان | |
|
سلام و سپاس از حضور پرمهرتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.