سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    همدم

    شعری از

    احسان اسکندری

    از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ ۱۲:۲۷ شماره ثبت ۹۰۳۰۹
      بازدید : ۳۴۱   |    نظرات : ۶

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر احسان اسکندری
    آخرین اشعار ناب احسان اسکندری

    بنام خدا
    فیروزه شدی تا که دمادم بتراشم 
    تقدیر من این است که ماتم بتراشم 
    در حسرت تو لای هزاران دل سنگی
    من کنج خودم مانده که هی غم بتراشم
    تا کور شود این گره رابطه ی ما
    من پیر شدم، با کمر خم بتراشم 
    من کار ندارم که تو تقدیر که هستی
    من آمده ام تا ز تو همدم بتراشم
    تفریح تو این است: دلم را بشکانی،
    از چشم ترم درد و غم و نم بتراشم 
    مطلوب شما تا بشود طرح دل من 
    با دست خودم شخص "مرا" هم بتراشم
    من بی تو فقط چند ورق شعرم و مرگم
    دستور بده تا ز قلم  سم بتراشم
    #احسان_اسکندری
    ۴
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ ۱۱:۴۷
    درود بزرگوار
    بسیار زیبا و دلنشین بود
    دستمریزاد خندانک
    ابوالفضل زندیه شاهین
    يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ ۱۱:۱۰
    درود بر شما بزرگوار
    بسیار زیباست
    پایدار باشید خندانک خندانک
    سینا خواجه زاده
    يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ ۲۲:۴۶
    من کار ندارم که تو تقدیر که هستی
    من آمده ام تا ز تو همدم بتراشم
    خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    همدم برای کی؟ اینش مهمه؟ خندانک
    درود بر شما، بسیار زیبا سروده اید.
    خندانک خندانک خندانک
    ابوالحسن انصاری (الف رها)
    يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ ۲۳:۱۱
    درود بر شما.. خندانک خندانک خندانک
    مجتبی شهنی
    دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ ۲۰:۳۱
    درود بزرگوار خندانک
    يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ ۱۳:۲۹
    سلام و عرض ادب
    بسیار زیبا و ناب نگاشتید
    قلمتان مانا خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0