سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    غرق حیرتم

    شعری از

    کبهان ژولیده انارکی

    از دفتر اسیر دل نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ ۰۴:۴۵ شماره ثبت ۹۰۱۹۹
      بازدید : ۳۳۱   |    نظرات : ۲

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر کبهان ژولیده انارکی
    آخرین اشعار ناب کبهان ژولیده انارکی

    (غرق حیرتم )
     خلقت چشمان لیلا کرده غرق حیرتم 
    طلعت آن  ماه زیبا کرده  غرق  حیرتم 
    بارالها مانده ام از خلقت زیبا رخی 
    قد رعنا جام صهبا کرده غرق حیرتم
    جنت زیبا رخان گر وعده ام دادی کنون
    سیب قرمز رنگ حوا کرده غرق حیرتم
    پیر کنعانی شدم از کار  چشمان دلم 
    موجِ  ابروی زلیخا کرده غرق حیرتم
    فکر باطل کرده بودم از تو و از جنتت 
    شاخه های سبز طوبا کرده غرق حیرتم
    تا غلام همت میخانه ی  عشقم چنین  
    جام می ازجفت لبها کرده غرق حیرتم
    گر طریق شاعر (ژولیده )ای شدسهم من 
    کودک   دل نیمه  شبها کرده غرق حیرتم

    #_کیهان_ژولیده_انارکی
     
    ۱
    اشتراک گذاری این شعر
    ۳ شاعر این شعر را خوانده اند

    مجید اسکندری

    ،

    نسرین حسینی

    ،

    کبهان ژولیده انارکی

    نقدها و نظرات
    نسرین حسینی
    يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ ۱۸:۳۸
    درود برشما جناب انارکی گرامی
    قلمتون نویسا خندانک خندانک
    کبهان ژولیده انارکی
    سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ ۰۴:۲۸
    نهایت سپاس .استاد حسینی
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0