سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 30 فروردين 1403
    10 شوال 1445
      Thursday 18 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۳۰ فروردين

        دل قاب عکس ثبت کرد آن زمان

        شعری از

        دکتر علیرضا قنبرپور

        از دفتر مهتاب عشق نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ ۰۶:۲۵ شماره ثبت ۸۹۶۴۸
          بازدید : ۱۹۲   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر دکتر علیرضا قنبرپور

        سحر سر زند روزها سوی تو
        جهان ساکن از چرخش موی تو 
        فضای دلم مملو از فکر عشق
        به هر غمزه و رقص ابروی تو
        به خود گفتم آن لحظه من عاشقم
         دلم گشت مسحور جادوی تو
        تو را خواندم ای گل رخ قصه ها
         من تشنه ی دیدن روی تو
        تو لبخند را هدیه دادی به من
        سپردم دلم در ره و کوی تو
        گشودی تو‌ دستان خود ناگهان
        گرفتم دو دستان کم روی تو
        به چشمان من زل زدی و‌دلم
        رها گشته در موج نیروی تو
        به مانند بادی بر من وزید
        همان‌ عشق زیبا و‌ خوش بوی تو
        دل قاب عکس ثبت کرد آن زمان
        تپش‌ های قلب غزل گوی تو
         
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        محمد باقر انصاری دزفولی
        سه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ ۱۰:۵۸
        سلام شاعروادیب گرامی
        زیبا ودلنشین
        قوالعاده زیبا بود
        درود برشما
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        شعله(مریم.هزارجریبی)
        سه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ ۱۴:۱۹
        درود جناب قنبر پور
        زییا سرودید
        برگ زندگیتان همیشه سبز
         مرضیه حسینی
        سه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ ۱۴:۲۳
        احسنت جناب قنبر پور. زیبا بود خندانک
        ابراهیم آروین
        چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ ۰۲:۴۰
        درود بر شما دوست ارجمند
        زیباست آهنگ دلنشین قلمتان
        زنده باشید
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0