سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      *

      شعری از

      مرضیه نوریخانی(آشنا)

      از دفتر غزل پاره نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۱ شهريور ۱۳۹۹ ۱۱:۱۹ شماره ثبت ۸۹۳۳۴
        بازدید : ۱۹۶۳   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مرضیه نوریخانی(آشنا)
      آخرین اشعار ناب مرضیه نوریخانی(آشنا)

      زخم بردل میزنی تا بپرسی احوال ما آنگه که مرهم میزنی
      لیکن سختست ودردناک ،ولی چه بی تاب می شود گاهی
      بهر هر تیغ،دل یا که بهرالتیام دست به دامان می شود گویی
      چنگ بر دل تنگ می زند آتش چو فرهادی
      ولی چه شیرین می شود کامی که مجنون می شود لیلی
      ۵
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      يکشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۹ ۰۸:۴۷
      جالب و زیباست خندانک
      مرضیه نوریخانی(آشنا)
      مرضیه نوریخانی(آشنا)
      يکشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۹ ۰۹:۰۸
      سلام درود برشما ممنون از لایکتون خندانک
      ارسال پاسخ
      محمد باقر انصاری دزفولی
      يکشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۹ ۰۹:۵۵
      با سلام و عرض ادب
      سروده ای بسیار زیبا
      قلمتان سبز
      شاعر بزرگوار
      درودبرشما
      خندانک خندانک خندانک
      فاضل فخرالدینی تخلص (مالک)
      دوشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۹ ۱۵:۴۶
      درودبر شما بزرگوار
      بسیار زیبا نگاشتید
      قلمتان هماره مانا
      🌼🌼🌼
      امنه نوری خانی( صحرا)
      شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ ۲۳:۵۲
      بسیار زیبا
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0