شنبه ۳ آذر
کودکم گمم نکن شعری از مینا فتحی (آفاق)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ ۲۱:۰۶ شماره ثبت ۸۹۳۱۶
بازدید : ۳۵۹ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر مینا فتحی (آفاق)
آخرین اشعار ناب مینا فتحی (آفاق)
|
کودکم
هرگز از یاد مبر
لالایی و غم مادر
رنج و نوازش پدر
کودکم
دستم را رها مکن
مراقب باش گم نشوی
که گم شدن گم کردن در پی دارد!
تو حاصل عشق خامی هستی
که هرگز پخته نشد
پخته شو!
کودکم از یاد ببر
ارثیهات را...
رنجت را بیشتر خواهد کرد!
کودکم خودت باش
فقط خودت
اینگونه هرگز گم نخواهی شد
شاید مرا هم پیدا کردی!!!
"آفاق"
|
نقدها و نظرات
|
درود بانوی واژهها سپاس از نگاه زیبایتان | |
|
درودا استاد ارزشمند مرحبا بداههای بسیااااار زیباست شراب شادی در جام زندگیتان | |
|
درودا بانو شعله جان گلستان روزگار باشید چنین نخواهد شد انشاءالله فقط یه حسه شاعریه | |
|
درودا قاب نگاهتان پر از پروانههای دوستی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود
دستمریزاد