سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        *

        شعری از

        مرضیه نوریخانی(آشنا)

        از دفتر غزل پاره نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ ۱۹:۰۷ شماره ثبت ۸۹۰۲۹
          بازدید : ۱۶۹۶   |    نظرات : ۸

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر مرضیه نوریخانی(آشنا)
        آخرین اشعار ناب مرضیه نوریخانی(آشنا)

        آرام ،آرام جان من به کجا می بری ای دوست؟
        به همان جنت که گفتی هر که شود عطای اوست؟
        حال بنگر به این عاشق ،در شان ومقام نیست
        برهان مرا ازین درد ،درمانی جز تو مرا نیست
        ۶
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ ۰۸:۳۰
        درود بانو
        دو تا بیت زیباست خندانک
        مرضیه نوریخانی(آشنا)
        مرضیه نوریخانی(آشنا)
        دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ ۱۶:۳۲
        سلام
        ممنونم خندانک
        ارسال پاسخ
        محمد باقر انصاری دزفولی
        شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۲۰
        بردل ما نشست
        همیشه سرافراز باشید
        درود بیکران
        خندانک خندانک خندانک
        مرضیه نوریخانی(آشنا)
        مرضیه نوریخانی(آشنا)
        دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ ۱۶:۳۲
        سلام مچکرم
        خندانک
        ارسال پاسخ
        دانیال شریفی ( دادار تکست )
        شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ ۲۲:۰۹
        خندانک خندانک زیبا بود خندانک خندانک

        لایک شد شعرتون👍🌹
        مرضیه نوریخانی(آشنا)
        مرضیه نوریخانی(آشنا)
        دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ ۱۶:۳۳
        سلام لطف دارید
        خندانک
        ارسال پاسخ
        اکبرامرایی
        سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۲۰
        سلام خندانک
        قشنگ بود موفق باشید خندانک
        اعظم قارلقی
        سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ ۱۸:۰۴
        خوش آمدید بانو خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0