يکشنبه ۴ آذر
عید شعری از علی اصغر جودان(جاوید)
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ ۰۸:۱۸ شماره ثبت ۸۸۴۶۲
بازدید : ۴۷۰ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر علی اصغر جودان(جاوید)
آخرین اشعار ناب علی اصغر جودان(جاوید)
|
عید امد ومن باشوق لب بر لب پیمانه
وز جام می و عشاق مملو شده میخانه
عمری به طرب بگذشت باساقی وعیاشی
من می نخورم باکس جز صاحب کاشانه
حالا که خدا ساقیست از باده ناب او
مینوشم و می کوبم پا بر در این خانه
از باده و می لبریز این جام شرابم کن
از لطف خدای حی عاقل شده دیوانه
یا رب نظری بنما مستی کنم از عشقت
ازشوق بِه خاک افتم هرروز به سجاده
دستم تو بگیری من میگردمت ابراهیم
در سینه بکوبم مشت بر هر بت بتخانه
یعقوبمو از یوسف دل میکَنم از بهرت
تا شاد شود این بار این کلبه احزانه
از لطف خدایم چون دانه به خاک افتد
هفت خوشه برویاند هرخوشه به صد دانه'
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
امید بخش و مناجات گونه
موفق باشید