سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        عاشق

        شعری از

        پدرام مختاری

        از دفتر ما نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۹ ۱۸:۲۰ شماره ثبت ۸۸۴۴۰
          بازدید : ۳۲۷   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر پدرام مختاری
        آخرین اشعار ناب پدرام مختاری

        دگر شعر نگویم چون غم و آهش مرا ساز است
        دگر زحال خوبش نگویم چون حالم خراب است

        دگر آهی ندارم ز چه گویم ز دامی چو چاه
        تب شعرم چو رود روان و حالم چو یوسف گمگشته است

        طلب گوشه چشم یارم که مرا بر روی دگر آمد
        سوی زبانم غمی خوش چو حال عاشقان است

        ای دل عقل را عاشق کردی مرا چو بی تابان عالم کردی
         تو خواهی مرا بمیرانی و جهل من در اعجاب است

        چون عقل رود ره مرگ جهل رود بر سوی محو
        شب و پیاله،جام خالی،شام اهی است و اشک جاری است

        حالم عجب،یادش زد بر سرم،سرم عاشق است  رهم گم کرده ام،بر پیچیدگی اش بس ساده است

        شاد شوم چون برخواسته ام،یادشوم بر عاشقم
        خواهم روم بر آتشش،سوز و آهش حالم است

        بر دیدارش لبش بوسه کنم عاشق عشقم چو یارم است
        خواهم بر خود روم و بر خود باش طلب عشق که تورا آیدت
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۴۰
        دلنوشته زیبایی است خندانک
        پدرام مختاری
        پدرام مختاری
        شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۱۲
        سپاس گذارم از شما
        ارسال پاسخ
        محمد باقر انصاری دزفولی
        شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ۱۶:۴۴
        لذت بردم
        ازطبعتان روان وزیبای شما
        درودشاعر بزرگوار
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        پدرام مختاری
        پدرام مختاری
        شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ۲۰:۱۳
        سپاس گذارم
        بنده نوازی میفرمایید بزرگوار
        ارسال پاسخ
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0