دوشنبه ۵ آذر
محبوب نهان شعری از علیرضا یادگاری
از دفتر بوی شب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ ۱۷:۲۷ شماره ثبت ۸۸۳۶۰
بازدید : ۲۸۷ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب علیرضا یادگاری
|
وقتی که درشب ناگهان ، روی تو پیدا میشود
قلب زمین و آسمان ، یکباره شیدا میشود
وقتی بگویم درعیان ، از عشق محبوب نهان
خجلت زده ازعشق من ، شیرین و لیلا میشود
وقتی که با یاد تو من ، دل را به دریا میزنم
دل غرشی سر میدهد ، چشمم چو دریا میشود
با هر نگاهم بر رُخَت ، بر آن رخ مه پاره ات
افزون نمیگویم ولی ، دردل چه غوغا میشود
برتر ز نور خلقتت ، خلقی ندارد کردگار
تنها خدا در انتها ، با نورت همتا میشود
معشوقه ترسم درجهان ، دور از تو دیوانه شوم
جانم فدایت گر رَوی ، دل غرق سودا میشود
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دستمریزاد