وقتی که از حال و، هوایت، گفتگو دارم،
بارانِ ابرِ مهربانی، آرِزو دارم!
🍃🌺
سرشار، از، عشقِ تو میگردم، به هر لحظه،
در دستِ احساسم، گُلی، خوشرنگ و بو دارم!
🍃🌺
دنیای فردای من از، تو، شوق، میگیرد؛
در صبحِ امّیدم، زِ تو، روزی، نکو دارم!
🍃🌺
با تو، بهاران میشود، پُرشور و پُر،احساس؛
بیتو، دلی، پژمرده و، بیرنگ و رو دارم!
🍃🌺
شورِ شرابِ عشق را، با تو، بنوشد دل؛
بیتو، ولی، خونابهی غم، در سبو دارم!
🍃🌺
با من بمان؛ ای عشقِ نابِ لحظههای جان!
زیرا که با تو، حال و روزی، بس نکو دارم!
꧁ زهرا حکیمی بافقی꧂
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.