سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    دخترونه

    شعری از

    سعیداعظامی

    از دفتر سبدی باشعر نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۵ تير ۱۳۹۹ ۰۱:۲۶ شماره ثبت ۸۶۹۷۶
      بازدید : ۲۹۵   |    نظرات : ۵

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    آخرین اشعار ناب سعیداعظامی

    زلف در زلف چون کمند گیسو پگاه
    نگار تا سحر در نسیم صبا زد نگاه
    گلشن از رویای مینو تاافق میگفت
    بهارباتبسم،چون شکوفه زدپریماه
    سارا زشاخه طوبی،میخواند آتنا
    رهاخسته ازصحرا،سایه زدمهسا
    یگانه با هیما،تا نگرید آذر وآيدا
    آوا ز ساغر طلبید،تمنا بوئيد گلسا
    نیلو و نوا زشادی همتا شریکند
    ای بسا چون عسل ز دندان دنیا
    کژال چون غزل پروین میخواند
    فروغ به ترنم،به کوثردادفریماه
    سوگند نه،اما صدف با من است
    ساحل با پریسا، ترمه برلب دریا 
    بیتا با روی خوش.ترنم با دل من
    ترانه با پریسا،تارابوسه زدشیما
    نیکو وشیوا چشم برمهگل دارند
    اندکی صونا بر دل افرا زد مینا 
    سوفیابه نیکویی برودنام دختر
    هانیا چون گلنارشبنم زده دیماه 
    تقدیم به دختران  طلایی سرزمينم
    ۴
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    پنجشنبه ۵ تير ۱۳۹۹ ۰۸:۴۸
    دلنوشته زیبایی است خندانک
    محمد حسین اخباری
    پنجشنبه ۵ تير ۱۳۹۹ ۱۴:۰۸
    دلنوشته ای زیباست
    بااسامی زیبای دخترا نه
    موفق باشید
    خندانک خندانک خندانک
    محمد باقر انصاری دزفولی
    پنجشنبه ۵ تير ۱۳۹۹ ۱۰:۰۴
    بداهه ای تقدیم شما
    سلام ای عاشقان
    خودکارودفتر
    که می سرایید
    شعر های بهتر
    خندانک خندانک خندانک
    فریبا غضنفری  (آرام)
    پنجشنبه ۵ تير ۱۳۹۹ ۱۹:۰۷
    مانا باشید
    درود 🌹🌹🌹
    فاضل فخرالدینی تخلص (مالک)
    جمعه ۶ تير ۱۳۹۹ ۰۲:۵۹
    درود بر شما بزرگوار
    برقرار باشید
    🌷🌷🌷
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0