شنبه ۳ آذر
شم ختن شعری از طوبی آهنگران
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۰۵ شماره ثبت ۸۶۶۰۸
بازدید : ۴۱۹ | نظرات : ۲۴
|
آخرین اشعار ناب طوبی آهنگران
|
ای دل سخن از خم ابروی دلدار بگو
از دل عارفش شعر تر از لب آن یار بگو
دیوانه کن به دل شب مستانه ای
تعریف از شم ختن طاق ابروی دلدار بگو
بکن سیر ز آن می جوشان نفسی
از کرشمه گیسو زآن پروانه بیدار بگو
گوشه چشمی نگر اشک شمع حیران بین
از باده وزآن ساقی هشیار بگو
دل برده آن سیمینه لقل از منظر من
لبریز عشقم ز آن مشک انبر سای دلدار بگو
سیا چشمی که سورمه می چکد از بند مژگان
مرا دل برده است زآن سلسله بیمار بگو
جاری کن از لب خون ریژش بوسه ای چند
زآن کمان ابرو و جادوی زنجیر دار بگو
می کند بنیاد دل زآن دو چشمان می عالود
بگیر آن حلقه را زآن تاب دو گیسوی آتش بار بگو
زآن عشقی که نشست بر دل آرام ندارد ظاهر
از عشق چه دانم بهتر وز دل بیمار بگو
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
با آنکه در ذیل شعرم (کوچه های عاشقی) به بند امر فرموده اید که سروده تان را کامل نقد وبر رسی نمایم و لی چون اجازه نقد در پایین این صفحه نداده اید در فرصت های بعدی و یا به گونه ای دیگر اطاعت امر خواهد شد
موفق باشید
با احترام