جمعه ۲۵ آبان
مجموعه هاشور ۹ شعری از سعید فلاحی
از دفتر عشق پایکوبی میکند! نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ۰۴:۴۷ شماره ثبت ۸۶۳۶۵
بازدید : ۲۳۵ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب سعید فلاحی
|
۱- مترسک تنها:
کاش،،،
مترسکی بودم
پای جالیز خیالت
تا غروبگاهان نوک بزنند
کلاغهای سمج،،،
تنهاییام را!
۲- لبخندت:
به تو که میرسم،
و گونهها گل انداخته از شرمت؛
تَرَک بر میدارد
در دست هایم انار!
لبخندت،،،
میشکوفاند
روحم را!
۳- خوبم:
خوبم؛
شبیه فانوس کنج انباری،
که دل پُری از لامپ دارد!!!
خوبم...
شبیه گلدانِ کنار پنجره،
که با حسرت
گلهای آفتابگردان مزرعه را مینگرد،
خوبم...
شبیه قایقی خسته،
در خشکی،،،
که میداند دیگر به آب نمیزند!!!
خوبم...
شبیه کاستی،
که سالهاست آواز عشقاش
در پسِ خاطرهها جا مانده...
خوبم...
بگو حالِ تو چطور است؟!
#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#کتاب_عشق_پایکوبی_میکند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دستمریزاد