سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    به فریادم برس امشب

    شعری از

    مهدی ملکی الف

    از دفتر اشعار مهدی ملکی الف نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ ۱۷:۴۳ شماره ثبت ۸۶۲۶۱
      بازدید : ۲۷۱   |    نظرات : ۱۰

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه

    به دور از ناز چشمان تو ناآرام و محزونم
    به فریادم برس امشب، پریشان حال و دلخونم
    نمی دانی که از عشقت پریشان خاطرم ای ماه
    و این شب های جانفرسا اسیر دور گردونم
    لب سرخت مرا دیوانه و دلداده ی خود کرد
    بدان از لحظه ی بوسیدنت همتای مجنونم
    شبی با رفتنت اشعار من را غرق خون کردی
    به غیر از داغ عشقت در غزل ها چیست مضمونم
    شبیه قبل دیگر روز های خوش نخواهم داشت
    نمی دانی دچار حال غمگین و دگرگونم
     
    شاعر: مهدی ملکی الف
    ۹
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۳۴
    غزلی ناب و زیبا بود
    دستمریزاد خندانک
    درویش حسین ندری
    يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۴۳
    درودها شاعر
    زیبا احسنت
    محمد باقر انصاری دزفولی
    يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۴۶
    قلم توانا
    شعرزیبا
    همیشه برقرارباشید
    شاعر گرامی
    خندانک خندانک خندانک
    زینب بویری (خزان)
    يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۰۵
    درودهاشاعربزرگوار
    بسیاربسیارعالی وزیباست خندانک خندانک
    خندانک خندانک خندانک
    قربانعلی فتحی  (تختی)
    يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۵۴
    درود استاد مهدی ملکی
    بسیار عالی سرودی تبارک اله,
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    بتول رجائی علیشاهدانی(افاق)
    يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۰۹
    درود بیکران بر شما بزرگوار بسیار عالی خندانک خندانک
    ایمان اسماعیلی (راجی)
    يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ ۲۱:۴۵
    و درود 🌹
    فریبا غضنفری  (آرام)
    دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ۰۰:۰۲
    درود زیباست 🌹🌹🌹
    محمد قنبرپور(مازیار)
    جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ ۰۳:۲۲
    عالی زیبا بی نقض خندانک
    سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ۱۷:۳۴
    بسیار عالی چون همیشه درود بر شما
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0