سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
    17 شوال 1445
      Thursday 25 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۶ ارديبهشت

        دوباره توی سرم

        شعری از

        مهدی ولی الهی

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ ۱۶:۲۴ شماره ثبت ۸۶۲۶۰
          بازدید : ۲۶۰   |    نظرات : ۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر مهدی ولی الهی


        دوباره توی سرم انعکاس آژیرست
        نه نای مغلطه دارم نه وقت تغییر ست
        ازین جنون مسلم که برزخی تر نیست
        به دست وپای زمان حلقه های زنجیر ست
        خدا کند نرسد حالتم به نقطه ی جوش
        میان صفر و صدم صدشماره توفیر است
        هوا قرق شده از ابرهای بغض الود
        ببار الهه ی باران، چه جای تاخیراست
        صدای ضجه به جایی نمی رسد دیگر
        سکوت خانه براندازم عذر تقصیراست
        چگونه حالم ازاین زندگی بهم نخورد
        که دیگ خالیمان روسیاه کف گیرست
        شبیه مزرع گندم به داس محکومیم
        خدا هم ازتبعات خلایقش سیرست
        نزن به ساز مخالف برای اینهمه درد
        برای رقص غم انگیزمن کمی دیرست
        بخواب و خواب خیالات کودکانه ببین
        که آرزوی محالت همان تصاویراست
        طلوع زندگیم زیر چکمه ها له شد
        چروک چهره ام از رد پای تقدیر ست
        مگر به داد من خسته مثنوی برسد
        برای روح غزل قصه ام نفس گیرست
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۳۲
        بسیار زیبا و غمگین بود
        دستمریزاد خندانک
        محمد باقر انصاری دزفولی
        يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۴۸
        باسلام
        عالی سرودی بود
        لذت بردم
        درودشاعربزرگوار
        خندانک خندانک خندانک
        فریبا غضنفری  (آرام)
        يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ ۲۳:۵۸
        درودتان 🌹🌹🌹
        دلتون شاد
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0