يکشنبه ۴ آذر
دنیا نگر شعری از محمود فتحی چقاده
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ ۱۶:۱۰ شماره ثبت ۸۶۱۴۳
بازدید : ۴۴۶ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر محمود فتحی چقاده
آخرین اشعار ناب محمود فتحی چقاده
|
فاتح مگر دیوانه است
مسجد به از می خانه است
برو به مسجد یکسری
تو ای بشر دادگر
نیکی برای خود ببر
نبر دگر چیز دگر
دارم برایت خبری
هرگز نماند ابری
چندین نمودم من نظر
در این جهان ره گذر
گویند فلانی زود رفت
اما نشد از وی خبر
گوش ده نصیحت مختصر
از چشم خود زیبا نگر
والله نداری آخرت
در قعر چایی بی خبر
دایم نکن اگر اگر
اگر نمی آید دگر
فاتح منم یک رهگذز
|
نقدها و نظرات
|
درود بر حسن نیت شما | |
|
سپاسگذارم | |
|
استاد انصاری سپاسگذارم از محبت های شما زیبا نگرید | |
|
برادر گرامی سپاس گذارم | |
|
درود برشما بزرگوار | |
|
درود ممنونم از لطف شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.