جمعه ۱۸ آبان
واژه های عشق شعری از مریم محمدصالحی
از دفتر دریای تلخ نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۹ ۰۲:۵۱ شماره ثبت ۸۵۷۲۰
بازدید : ۳۷۱ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب مریم محمدصالحی
|
حرف ها،
یکی یکی برجسته می شوند،
دست برشانه های هم،
واژه ...!
واژه ها اما،
هرروز گوشه گیر تر می شوند
زخمی تر و تنها؛
و هر ثانیه،
محو تر ...
این،
بی خاصیت ترین خاصیت زمان است
من،
اما هر روز خانه تکانی شان می کنم
حالا،
این واژه ها، هر روز نو تر می شوند
هر آینه؛
چشم به راه تر!
این واژه ها ،
جان هایی که هرگز نمی میرند،
حالا ،
بی خاصیت ترین خاصیت زمان را هم،
به سخره می گیرند...
من،
اما، طعم تلخ ،
یاشیرین فراموشی را
هرگز،
نخواهم چشید
به سیل اشک هایم...!
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیبا بود
دستمریزاد