سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    التکاثز

    شعری از

    علی سعیدی بینوا

    از دفتر وحشتی تر از قانون امروزم نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹ ۰۴:۵۱ شماره ثبت ۸۵۶۸۳
      بازدید : ۴۲۲   |    نظرات : ۸

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه

    چون خودم را خار ، پیدا در بیابان کرده ام
    بر مزارم آسمان را اشک باران کرده ام
    نغمه ی لالای بی تدبیر عشقی خوانده ام
    روی مضراب تن تقدیر جولان کرده ام
    مست اما در گریبان عدم افتاده رویْ
    خاکی ام افتاده خود را خان دوران کرده ام
    بس به لاف عشق ِ خلق الله روی آوردنم
    زیر ریش صورتم را جای شیطان کرده ام
    عزم جنگم نیست خالی از سپاه ویژه ام
    دل به افسار هنر را نیز بحران کرده ام
    #بینوایی میشود صاحب دل بی مجلسی
    آرزو را آبروی خواهش جان کرده ام
    بی صدا از نیزه ها رد شد "سپر" وقتی تویی
    زنده اما زیر باران ، حمد طوفان کرده ام
    لاالهَ الحَیَ وَالقیومهای عاشقی ست
    التکاثر خوانده ای من قرب ایمان کرده ام

    #علی_سعیدی_بینوا
    ۶
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    يکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۲۰
    درود بزرگوار
    شورانگیز و زیبا بود
    دستمریزاد
    عید شما مبارک خندانک
    محمد باقر انصاری دزفولی
    يکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۳۴
    سلام
    باز هم هزاران درود
    بر شما شاعرواستاد گرامی
    بسیار پرمعنی وزیبا سرودی
    دلتان همواره شاد وجوان ماند
    لذت می برم
    خندانک خندانک خندانک
    دانیال شریفی ( دادار تکست )
    يکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۹ ۱۸:۳۰
    خندانک خندانک
    محمد علی سلیمانی مقدم
    يکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۹ ۱۹:۱۷
    درود بر دوست ادیب
    🌻⚘🌻
    علیرضاغلامی متا
    دوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۹ ۰۰:۲۲
    سلام
    زیبا سرودی
    خانه ات اباد خندانک
    ایمان اسماعیلی (راجی)
    سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ ۰۰:۱۳
    درود بر علی عزیز
    بسیار زیبا و دلنشین بود
    زنده باشید به مهر بزرگوار🌹🌹🌹
    کیمیا طولابی
    شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ۱۴:۱۶
    بسیارزیبا
    نسرین حسینی
    جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ ۰۴:۰۴
    درود برشما خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0