سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    نوبهار آبی

    شعری از

    سیده نسترن طالب زاده

    از دفتر عطر بنفش( نیمایی) نوع شعر نیمائی

    ارسال شده در تاریخ جمعه ۲ خرداد ۱۳۹۹ ۱۹:۱۰ شماره ثبت ۸۵۶۶۰
      بازدید : ۸۶۱   |    نظرات : ۰

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    آخرین اشعار ناب سیده نسترن طالب زاده


    فنجان فلسهای راوی رویای دیرپا
    نوشای هنجارهای ورع فریبایی فنا
    آدینه میتند ،
    به تن خاطرات شهر..
    آن بقعه های موجنگارنده ی غریب
    آن بوسه های برقع هفتاد سال دور..
    آن هدیه های شطح مهنا..
    .
    .
    .
    میخواهم آن تورا ..
    ای در دهان عقل خموشانه ،آرزو

    این اژدهای کوچک میرای سینه ات
    تا ناکجای عطر اساطیر مشرقی
    عین القضات ابری دریای عاشقیست..
    آه.....
    ای سِر در خفا!
    ای دوزخ بعید!
    بارانی سپید!
    این ظالمانه صامت چاووش چشمهام
    آشوبهای هوش پرندین نام توست...
    عریانترین خروش هماغوشی رها

    اکناف معبدان عدم ،
    غرق مریمست
    غرق اقاقیا..
    داوود بارگاه دنج غزلهای سال سی،
    میخواهم این تو را !

    این بیقرار ارتش گیسوی خونیم
    با شهوت گسیخته ی شب،طلوع کرد
    آن غمگزای گریه ی مستور ،بر رفست
    ،در بغض ناکجا ..
    می آیمت چنین، که بمیرانم این تو را ..
    ای نوبهار آبی آفاق رنگ رنگ
    ای لحن بیشکیب پراکنده -کبریا..

    من آن غریق کبودی پیراهن توام
    بیراهه ی مذاب بلوغست در رگم
    خاتون شرح گرمش دستان خسته ات
    آهوی جنگلان تب و سنگ مرمرم
    تاراج آتشین نوازنده ی بقا...
    چون خالکوب شانه ی غمگین آشنا
    -گیلاسهای برهنه ی آغشته ی توام-

    .
    .
    .
    گلریز باغ طاقت قربانیان تاک ، بگشا گره
    ز خنده ی کولیوشان نور
    ای جان حنجره !
    نای اریب دونده به هامون مرگ سرخ
    آمیختم به اشک، به خورشید کهربا..
    ۳
    اشتراک گذاری این شعر

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0