شنبه ۳ آذر
علی ۲ شعری از طوبی آهنگران
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۴:۰۲ شماره ثبت ۸۵۴۰۷
بازدید : ۷۳۴ | نظرات : ۲۵
|
آخرین اشعار ناب طوبی آهنگران
|
این علی عالمین کیمیای عشق او عالم گرفت
این علی آسمانی كفر بر ایمان خورشید لقا محفل گرفت
این علی عالمین در براعت پیشی گرفت
در صف پیغمبران از صراط المستقیم مشعل گرفت
این مزید نعمت از گوهر دردانه ها
پیکر دین نور الیقین شاخه طوبی گرفت
رمز توهید کلامش آل یاسین مقامش
پهلوان خیبری قوت از ایمان گرفت
این علی افلاکی خون و عشق در هم سرشت
بل عجب از معجزش نام نیک ملک تورانی گرفت
این علی علای نام رحمت حق بر او و اولاد او
مسجد کوفه شهادت نامه عشاق گرفت
صد هزار دورود بر روح پاکت امشب علی
از تولد تا شهادت درب مسجد را گرفت
چشم رحمت به در خان علی دست رحمت بگشا مرد علی
این علی آسمانی از ساقی ساغر کوثر گرفت
به یوم مهر تو ای کیمیای خلت نشین
به این مهر دل مسکینان قوت ایمان گرفت
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلچسب و زیبابود
قلمتان نویسا
در پناه حق
درود درود
بداهه ای تقدیم شما
علی ع
رهبر جهان
امیر مو منان
یاربی کسان
همدم دل شکستگان
شام گرسنگان
دشمن ظالمان
راهبرگمرهان
مولای عارفان
بدست ظالمان
بدست متعصبان
بدست گوردلان
بدست ناکسان
امشب
کشته شد .. کشته شد
ای گرسنگان
ای بیکسان
ای یتیمان
ای فقیران
ای مردان
ای همرهان
ای آزادگان جهان
التماس دعا
#م_ب_انصاری_دزفولی