شنبه ۳ آذر
عشق ۲ شعری از طوبی آهنگران
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۰:۱۵ شماره ثبت ۸۵۲۶۳
بازدید : ۷۷۶ | نظرات : ۲۳
|
آخرین اشعار ناب طوبی آهنگران
|
عشق چراغیست به دلها که عا شقان دارد نشان
هم پریشانی و هم خلدتی پنهان دارد نشات
تمام لذت دل به او رنگ خدا دارد
همئشه شیفته گانی ز آتش نشان دارد نشان
به پایان که رسید عمر جاودان ز عشق
مرگ هم رهیست که عاشقان دار د نشان
هر گز خالی از عشق ندیدم ایمان را
به زیبایی مکان دل که او صد نشان دارد نشان
گر چه هستم منتظر بر مرگ و زلفم شانه او
چه مشتاقم ز عشقی که او نشان دارد نشان
بمیرم تا ببوسم رخ زیبای دابر
به روزنی گیرم سر زلف که این دارد نشان
عجب قافل ز عشق و دلبرم بودم
که آن عشق مقدس خانفاه نشان دارد نشان
دمی آمد آهوی کمان گیر زخمم به دل زد
چه مجور من که او هم کند و هم زندان دارد نشان
چو افتادم به دام در جهان زیور اندام
ندانستم که این خطا زآن دارد نشان
چشمانی چو سیل تر دارد غم عشق
ز تنهایی دل دارد چاک گریبان دارد نشان
عشق دل بیمار دارد جان بی رهایی
به انواجش بلرزی که او فزون دارد نشان
دل بسوزانم ز عشق و عشق بسوزانم ز می
که استاد ازل هم ز عشق زآن دارد نشان
همه لبریز عشق او او لبریز عشق خود
این هستی زآن هستی این دارد نشان
قرق عشق ز پا افتاد دیده بند را
جامی می دهد عشق که او سوزند دان دارد نشان
به هم راه دلم بالی ز عشق گیرو ز او
جان من و عشق او گوهر کان دارد نشان
|
نقدها و نظرات
|
درود برشما شاعر خوب بسیارزیباوپرمعنی افرین دورود ب . | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
همیشه
طبعتان جوشا
زبانتان گویا
قلمتااان نویسا
دلچسب و زیبا شعری بود
هزاران درود