خاضعانه
برسیاق مناجات حضرت امیرعلیه السلام
مولای منی مولا بنده وغلامِ توام
جز مولا که گرداند برغلام اش یک رحمی ؟
باعزت واقتداری ای مولا ذلیلِ توام
جز مُعِز که گرداند بر ذلیل یک رحمی ؟
خالق تویی ای مولا مخلوقِ نگاهِ توام
جز خالق که گرداند برمخلوق یک رحمی ؟
با قدرت و اعتلایی ای مولا بنده ی ضعیف توام
جز قوی که گرداند برضعیف یک رحمی ؟
بی نیازی ای مولا فقیر و محتاجِ توام
جز غنی که گرداند بر فقیر یک رحمی ؟
زنده ای تا به ابد مولا آماده ی پرواز، به امر توام
جز باقی که گرداند بر فانی یک رحمی ؟
رزاقی تو ای مولا روزی خورِ انعام توام
جز رازق که گرداند بر مرزوق یک رحمی ؟
معنای شفایی تو، ای مولا مبتلا به عشق توام
جز معشوق که گرداند برعاشق ، یک رحمی ؟
سلطانِ عالمی مولا موردِ امتحانِ توام
جز ممتحن که گرداند بر رهروِ ره ، رحمی ؟
بخشنده ای ای مولا نیازمندِ توام
جز سخی که گرداند بر محتاج ، یک رحمی ؟
رهبر تویی ای مولا رهرو مسیرِ توام
جز رهبر که گرداند بر وامانده ز ره ، رحمی ؟
پرورنده ای مولا پرورش یافته به ملک توام
جز باغبان که گرداند بر روئیده زخاک ، رحمی ؟
بخشاینده ای ای مولا بنده ای پُرگنه ام
جز غفور که گرداند بر پُر ز گُنَه ، رحمی ؟
غالبی تو ای مولا مغلوبِ توام
جز غالب که گرداند برعاجز یک رحمی ؟
پُر از ترحمی مولا بنده ی گریانِ توام
جز راحم که گرداند بر مرحوم یک رحمی ؟
بهمن بیدقی 99/2/6
بسیار زیبا و شورانگیز بود
خالق تویی ای مولا ؟
مولایمان بهترین بنده رب جلیل است
موفق باشید