سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
    15 شوال 1445
      Tuesday 23 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۴ ارديبهشت

        مترسک ، شک

        شعری از

        علی رفیعی وردنجانی

        از دفتر یاد-داشت نوع شعر قطعه

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۰۸:۳۷ شماره ثبت ۸۵۱۴۹
          بازدید : ۳۶۳   |    نظرات : ۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر علی رفیعی وردنجانی
        آخرین اشعار ناب علی رفیعی وردنجانی

        بهم مشکوکی و سردی 
        نگاهت غرق آشوبه
        تومریم ، خوب می دونی 
        مسیح ات ، مرده ، مصلوبه
        مدام از خونه در می ری
        به دنبال یه پروانه
        کسی تو کوچه ها گم شد 
        شدیدا مست و دیوانه
        مثه پاییز می مونه
        قرار عاشقی هامون
        تو دستام و که می گیری 
        سر و گم می کنم ، سامون
        مترسک توی زندونِ
        کلاغا ول شدن تو باغ
        یکم افسردگی بد نیست 
        شکم پیدا بشه ، من چاق
        بهم شک می کنی حتی 
        اگه جونم بره واست 
        شکایت می کنی از من 
        چرا پیدا شده سایه ات 
        یه لحظه به عقب برگرد 
        زمستونی ترین سالا 
        مدام از کوره در می ره 
        دلی که خونه اتِ حالا
        تو باید باشی تا من شم 
        یکی مثلِ همه آدم
        کنار تو فقط حوّا 
        زمستونم بشه شادم 
        علی رفیعی وردنجانی
        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        محمد حسین اخباری
        دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۲۱:۳۵
        باسلام
        ترانه ی زیبایی است
        موفق باشید
        خندانک خندانک خندانک
        فردین صمدی
        سه شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۰۱:۵۷
        درود زیبا بود یکم کوتاهش کنی ترانه قشنگی از توش در میاد به نظر من یه بازنویسی کن خندانک خندانک خندانک
        لیلا امریاس(پریسا)
        چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۰۰:۳۱
        ترانه زیبائی ست
        درود
        خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0