سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    دلِ ریش

    شعری از

    رعنا بهارلویی تخلص باغبان

    از دفتر روزهای زندگی نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۰۱:۴۲ شماره ثبت ۸۵۱۳۷
      بازدید : ۵۹۱   |    نظرات : ۰

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر رعنا بهارلویی تخلص باغبان
    آخرین اشعار ناب رعنا بهارلویی تخلص باغبان

     
    میانِ جان وُ تن ؛ کاری نمانده
    هوای  دل وُ دلداری ؛ نمانده
    از این دنیا ؛ که هم ؛ نیش است وُ هم نوش
    برای  ماندن  اصراری ؛ نمانده
    تو را یارب ؛ مرا ؛ کافیست ؛ کافی
    زِ تو ؛ در خاطر  آزاری ؛ نمانده
    بیا آغوش وا کن ؛ بر من ای دوست
    دلِ ریشِ مرا ؛ یاری ؛ نمانده
    باغبان
    ۲۱ / ۲ / ۹۹ 
    ۲۳
    اشتراک گذاری این شعر
    ۴۳ شاعر این شعر را خوانده اند

    میترا فرجی

    ،

    عباسعلی استکی(چشمه)

    ،

    محمد باقر انصاری دزفولی

    ،

    مصطفی دهقانی

    ،

    مهدی شهبازی

    ،

    طاهره حسین زاده (کوهواره)

    ،

    محمد علی سلیمانی مقدم

    ،

    محمد حسین اخباری

    ،

    رعنا بهارلویی تخلص باغبان

    ،

    علیرضا بنایی

    ،

    علیرضا خوشرو

    ،

    ابراهیم آروین

    ،

    معصومه فیروزی کریانی

    ،

    اعظم قارلقی

    ،

    ایمان اسماعیلی (راجی)

    ،

    م فریاد(محمدرضا زارع)

    ،

    کبری یوسفی

    ،

    حسین دیلم صالحی

    ،

    محمدرضا یکتا

    ،

    مهرانگیزداستارتخلص مهتاب

    ،

    زینب بویری (خزان)

    ،

    منصورامین زاده گتندی

    ،

    قربانعلی فتحی (تختی)

    ،

    جوادعبدالمحمدی

    ،

    حسن لطفی

    ،

    جوادرحیمی(راحم)

    ،

    حوریه دردانی حقیقی

    ،

    یزدان حسین چناری

    ،

    آرزو نامداری

    ،

    هاشم دانش مایه(دانش)

    ،

    مجتبی شهنی

    ،

    سید محمدرضا لاهیجی

    ،

    حدیث ابراهیمی (سوگند)

    ،

    مینا فتحی (آفاق)

    ،

    یونسی یونس

    ،

    علی اکبر قورچیان

    ،

    تاراناصری راد تخلص خاطره

    ،

    شکوفه عیسوندمحمودی

    ،

    آرمین پرهیزکار

    ،

    مسعود ندری(شیدا)

    ،

    زلیخا رامیار،امید سحر

    ،

    زهره دهقانی ( شادی)

    ،

    جواد کاظمی نیک

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0