سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    صلوات

    شعری از

    سیدجلال عرفانیان

    از دفتر عبادت نوع شعر رباعی

    ارسال شده در تاریخ شنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۳:۳۱ شماره ثبت ۸۴۵۴۷
      بازدید : ۷۱۸   |    نظرات : ۷

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه

    ((صلوات))
    در    صبح    الهی    صلواتی   بفرست
    مرده ست  دلم ،  آب   حیاتی  بفرست
    چون ماه صیامست وضیوف الرحمان
    با شور و شعف  چون خیراتی بفرست
    شعراز:#سید_جلال_عرفانیان
     
    ۶
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    يکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۲۳:۱۵
    بجا و زیبا بود
    التماس دعای فراوان دارم خندانک
    کبری یوسفی
    يکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۰۶:۵۵
    سلام ودرود خدا بر شما شاعر گرانقدر
    عالی بود چشم اللهم صل علی محمد وآل محمد
    الهی عاقبتون بخیر باخانواده نون پیاده باشه شما سواره
    تا شرمنده خانواده نشید آمین درپناه حق باخانواده آمین
    زنده باد زندگی🥀🥀🥀🥀🥀🥀
    محمد باقر انصاری دزفولی
    يکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۰۹:۵۶
    باعرض سلام
    شعرزیبایی خواندم
    همیشه برقرارباشید
    درود برشما شاعرواستاد گرامی
    خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    ایمان اسماعیلی (راجی)
    يکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۵:۴۷
    درود سیدعزیز
    مصرع اول رو در آخر مینگاشتید زیباتر بود🌹
    جواد  رفیعی  (جواد)
    يکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۹:۱۶


    خندانک اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم خندانک

    درود شاعر گرامی خندانک


    اعظم قارلقی
    يکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۲۰:۰۵
    درودها
    ابوالحسن انصاری (الف رها)
    يکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۲۳:۱۹
    درود بر شما خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0