سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      میلاد حضرت عبّاس و حضرت علی اکبر

      شعری از

      سید علی کهنگی (واسع)

      از دفتر شعرهای آئینی نوع شعر رباعی

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ ۱۶:۰۴ شماره ثبت ۸۳۷۴۲
        بازدید : ۳۳۶   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر سید علی کهنگی (واسع)
      آخرین اشعار ناب سید علی کهنگی (واسع)

      میلاد حضرت عبّاس
      امروز زمان شادی و احساس است
      آغاز حکومت شمیم یاس است
      لبخند نشسته بر لب آلُ اللّه
      ای اهل وفا،تولّد عبّاس است
      سید علی کهنگی  فروردین 1399
       
      شه زاده اکبر
      اَلا سِبط علی،شه زاده اکبر
      دلیر بی مَثل،مولود کوثر
      نه همچون سروی و نه  همچو ماهی
      چه زین بهتر که هستی چون پیمبر
      سید علی کهنگی  فروردین 1399
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ ۱۲:۰۱
      میلاد علمدار کربلا مبارک خندانک خندانک
      سید علی کهنگی (واسع)
      سید علی کهنگی (واسع)
      چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ ۱۸:۱۱
      درود بر شما استاد استکی عزیز
      ارسال پاسخ
      محمد حسین اخباری
      پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ ۰۲:۴۱
      دردود بر شما
      بسیار عالی
      اعیاد شعبانیه مبارک
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      سید علی کهنگی (واسع)
      سید علی کهنگی (واسع)
      پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ ۰۶:۵۰
      درود بر شما،اعیاد پر فیض بر شما هم مبارک
      ارسال پاسخ
      محمد باقر انصاری دزفولی
      چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ ۱۵:۵۶
      سلام شاعرواستاد گرامی
      لذت بردم
      هزاران درود برشما
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      سید علی کهنگی (واسع)
      سید علی کهنگی (واسع)
      چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ ۱۸:۱۲
      سپاسگزار شما هستم استاد انصاری بزرگوار
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0